BILLBOARD
Plakatne površine (12 m2) s svojo geografsko razpršenostjo zagotavljajo možnost učinkovitega komuniciranja tako v urbanih središčih kot tudi na manj urbanih področjih, kjer drugih oglasnih objektov ni.
Zastopanost oglasnih objektov v večini slovenskih občin omogoča natančno prilagajanje geografskim potrebam posameznega oglaševalca.
Dimenziji: 400 x 300 cm / 504 x 238 cm

Prednosti oglaševanja na velikih plakatnih površinah
Z mrežo skoraj 4.000 plakatnih površin, lociranih tako v urbanih središčih kot tudi na vpadnicah v mesta, omogočamo oglaševalcem učinkovito platformo za gradnjo blagovnih znamk ali pospeševanje prodaje.
Medij z dosegom na nacionalnem nivoju, ki ne zahteva dodatne akcije potrošnika in ga je praktično nemogoče spregledati. Idealen za doseganje mobilne in aktivne populacije ter mlajših, težko dosegljivih ciljnih skupin.
86,1% Doseg medijev v SlovenijiPo podatkih Mediane ima zunanje oglaševanje skupaj v ciljni skupini generacije Y (1979-1998) kar 86,1% doseg |
60,6% Doseg povprečne nacionalne plakatne kampanje250 plakatov - 14 dni, |
42% Zaznava plakatov pred nakupomV zadnje pol ure pred prihodom v nakupovalni center je kar 42% anketirancev opazilo oglas na velikih obcestnih plakatih. |
- RegijaSOV (share of voice)Št. plakatnih mest
- Gorenjska6.59%265
- Goriška2.94%118
- Jugovzhodna Slovenija5.32%214
- Koroška2.39%96
- Notranjsko-kraška1.92%77
- Obalno-kraška6.42%258
- Osrednjeslovenska44.49%1788
- Podravska14.21%571
- Pomurska3.71%149
- Savinjska8.96%360
- Spodnjeposavska1.64%66
- Zasavska1.42%57























