Stopimo skupaj, stopimo narazen!
26.03.2020
Ljubljana, 24. marec 2020 – Europlakat je v sodelovanju z Agencijo 101 ob delu od doma pripravil komunikacijsko akcijo, ki poziva Slovence k upoštevanju priporočil v času posebnih ukrepov ob epidemiji koronavirusa.
Kampanja temelji na sloganu "Stopimo skupaj, stopimo narazen". Danes namreč še bolj kot kadarkoli prej velja, da moramo stopiti skupaj, le da bomo tokrat to storili predvsem, če se držimo vsaj 1,5 metra narazen.
»V teh časih še toliko bolj občutimo, kako velik del našega življenja se odvija zunaj naših domov,« pravi Urban Korenjak iz Europlakata. »Stopimo skupaj tudi mediji, oglaševalci in agencije, da bomo lažje prebrodili te težke čase. Uporabimo naše vire in talente, ki lahko prispevajo k omejevanju širjenja okužbe z novim koronavirusom. Zato, da bomo čim prej spet lahko prosto izbirali, kaj in kje bi radi počeli. Ostanimo doma, da se bomo kmalu lahko spet družili na ulicah.«
Ekipa Agencije 101 v skupni izjavi pravi: "Čas je, da vsak da od sebe vse, kar zna. Zdravniki bodo svoje opravili v ambulantah, dostavljalci hrane na terenu, Aleksander Čeferin s svojo proaktivnostjo in polnim telefonskim imenikom, trgovke in trgovci pa na svojih, upamo da čim bolje zaščitenih, delovnih mestih. Mediji, kot je Europlakat, znajo pravilno doseči ljudi, komunikacijske agencije pa lahko največ naredimo s kreativnimi sporočili, kampanjami. Pozivamo tudi vse druge, da na svojih področjih naredijo vse, kar lahko, da bomo kmalu vsi skupaj spet lahko zares stopali skupaj. Vsak posebej pa lahko naredi veliko že s tem, da ostane doma.
Kampanja je bila v celoti zasnovana in sproducirana ob delu od doma, zasnovala pa jo je kreativna ekipa Agencije 101. Kampanja je zaživela na vseh Europlakatovih oglasnih platformah, od billboardov do digitalnih ekranov v središču Ljubljane. Europlakat in Agencija 101 sicer dajeta kampanjo na uporabo tudi vsem drugim, ki bi si želeli deliti sporočilo.