BILLBOARD
Plakatne površine (12 m2) s svojo geografsko razpršenostjo zagotavljajo možnost učinkovitega komuniciranja tako v urbanih središčih kot tudi na manj urbanih področjih, kjer drugih oglasnih objektov ni.
Zastopanost oglasnih objektov v večini slovenskih občin omogoča natančno prilagajanje geografskim potrebam posameznega oglaševalca.
Dimenziji: 400 x 300 cm / 504 x 238 cm

Prednosti oglaševanja na velikih plakatnih površinah
Z mrežo skoraj 4.000 plakatnih površin, lociranih tako v urbanih središčih kot tudi na vpadnicah v mesta, omogočamo oglaševalcem učinkovito platformo za gradnjo blagovnih znamk ali pospeševanje prodaje.
Medij z dosegom na nacionalnem nivoju, ki ne zahteva dodatne akcije potrošnika in ga je praktično nemogoče spregledati. Idealen za doseganje mobilne in aktivne populacije ter mlajših, težko dosegljivih ciljnih skupin.
86,1% Doseg medijev v SlovenijiPo podatkih Mediane ima zunanje oglaševanje skupaj v ciljni skupini generacije Y (1979-1998) kar 86,1% doseg |
60,6% Doseg povprečne nacionalne plakatne kampanje250 plakatov - 14 dni, |
42% Zaznava plakatov pred nakupomV zadnje pol ure pred prihodom v nakupovalni center je kar 42% anketirancev opazilo oglas na velikih obcestnih plakatih. |
- RegijaSOV (share of voice)Št. plakatnih mest
- Gorenjska7,30%258
- Goriška3,23%114
- Jugovzhodna Slovenija4,07%144
- Koroška2,38%84
- Notranjsko-kraška2,07%73
- Obalno-kraška2,80%99
- Osrednjeslovenska43,18%1526
- Podravska18,08%639
- Pomurska3,82%135
- Savinjska9,62%340
- Spodnjeposavska1,95%69
- Zasavska1,50%53























