Družba Europlakat od leta 2011 organizira in omogoča izvedbo tekmovanja za izstopajoče dosežke na področju zunanjega oglaševanja. Osnovno vodilo pri konceptu tekmovanja je izbrati in nagraditi dobro prakso z vizijo izboljšanja kreativnih rešitev, ki jih vsak dan videvamo na svojih poteh.
Koncept tekmovanja je zastavljen tako, da vsako leto organizator izbere predsednika žirije, le ta pa sestavi žirijo iz treh predstavnikov oglaševalske stroke in iz treh predstavnikov oglaševalcev. Ocenjujejo se vsa dela, objavljena v posameznem koledarskem letu in sicer v štirih kategorijah: OBVEŠČANJE IN OZAVEŠČANJE, CITYLIGHT, INNOVATE in BILLBOARD&METROLIGHT. Nagrade najboljšim se tradicionalno podeljujejo na tradicionalnem dogodku v Ljubljanski operi v prvem tednu februarja.

www.outstanding.si



Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Več informacij najdete v Politiki o piškotkih.

Potrebni piškotki zagotavljajo bistveno funkcionalnost. Spletna stran brez piškotkov ne more pravilno delovati in jih lahko izključite le s spreminjanjem nastavitev brskalnika.

Analitični piškotki nam pomagajo izboljšati našo spletno stran z zbiranjem in poročanjem podatkov o njeni uporabi.

Uporabljamo tržne piškotke za izboljšanje ustreznosti oglaševalskih akcij, ki jih prejemate.

Shrani nastavitve