Etični kodeks za zunanje oglaševanje

02.08.2022

V mesecu juliju je skupina JCDecaux prejela in objavila Etični kodeks za zunanje oglaševanje

Etični kodeks skupine JCDecaux okvirno določa, katere vsebine sprejemamo na naših oglasnih formatih in velja za skupino JCDecaux SA (francoska delniška družba) in vse družbe iz skupine.
Kodeks je razvila skupina JCDecaux in temelji na številnih že obstoječih kodeksih, vključno s Kodeksom oglaševanja in tržnega komuniciranja Mednarodne trgovinske zbornice (ICC) ter upošteva priporočila Mednarodnega sveta za samoregulacijo v oglaševanju (ICAS) ter regionalnih in nacionalnih organov, vključno z Evropsko zvezo za oglaševalske standarde (EASA) in Francoskim nadzornim organom oglaševanja (ARPP).

Kodeks si lahko ogledate in prenesete na tej povezavi, vsebino kodeksa smo dodali tudi v 6. člen splošnih pogojev poslovanja. 

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Več informacij najdete v Politiki o piškotkih.

Potrebni piškotki zagotavljajo bistveno funkcionalnost. Spletna stran brez piškotkov ne more pravilno delovati in jih lahko izključite le s spreminjanjem nastavitev brskalnika.

Analitični piškotki nam pomagajo izboljšati našo spletno stran z zbiranjem in poročanjem podatkov o njeni uporabi.

Uporabljamo tržne piškotke za izboljšanje ustreznosti oglaševalskih akcij, ki jih prejemate.

Shrani nastavitve