Akcija A1 Slovenija nagrajena kot inovativna kampanja meseca maja 2017

30.06.2017

Europlakatova svetlobna vitrina z obogateno resničnostjo, ki je opozarjala na preimenovanje Simobila v A1, je bila izbrana za JCDecauxjevo inovativno kampanjo meseca. Kreativna rešitev v okviru kampanje »Začetek nečesa izjemnega«, ki so jo za A1 zasnovali v agenciji Gray Ljubljana, za tehnično izvedbo pa so poskrbeli v produkcijski hiši Art rebel 9, je zmagala v močni mednarodni konkurenci. JCDecaux je namreč eden od največjih ponudnikov zunanjega oglaševanja na svetu, saj je prisoten v 75 državah, s svojimi panoji pa dnevno doseže več kot 410 milijonov ljudi. V ožji izbor za inovativno kampanjo meseca JCDecaux izbere pet finalistov. Tokrat je A1 premagal kampanje, ki so jih prispevale Kitajska, Singapur, Italija in Portugalska.

Innovate Campaign of the Month May 2017

STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.