Akcija A1 Slovenija nagrajena kot inovativna kampanja meseca maja 2017

30.06.2017

Europlakatova svetlobna vitrina z obogateno resničnostjo, ki je opozarjala na preimenovanje Simobila v A1, je bila izbrana za JCDecauxjevo inovativno kampanjo meseca. Kreativna rešitev v okviru kampanje »Začetek nečesa izjemnega«, ki so jo za A1 zasnovali v agenciji Gray Ljubljana, za tehnično izvedbo pa so poskrbeli v produkcijski hiši Art rebel 9, je zmagala v močni mednarodni konkurenci. JCDecaux je namreč eden od največjih ponudnikov zunanjega oglaševanja na svetu, saj je prisoten v 75 državah, s svojimi panoji pa dnevno doseže več kot 410 milijonov ljudi. V ožji izbor za inovativno kampanjo meseca JCDecaux izbere pet finalistov. Tokrat je A1 premagal kampanje, ki so jih prispevale Kitajska, Singapur, Italija in Portugalska.

Innovate Campaign of the Month May 2017

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Več informacij najdete v Politiki o piškotkih.

Potrebni piškotki zagotavljajo bistveno funkcionalnost. Spletna stran brez piškotkov ne more pravilno delovati in jih lahko izključite le s spreminjanjem nastavitev brskalnika.

Analitični piškotki nam pomagajo izboljšati našo spletno stran z zbiranjem in poročanjem podatkov o njeni uporabi.

Uporabljamo tržne piškotke za izboljšanje ustreznosti oglaševalskih akcij, ki jih prejemate.

Shrani nastavitve