Nagovorite aktivno in mobilno populacijo z našimi mediji.
Vloga medijev v zunanjem oglaševanju se v zadnjih letih aktivno spreminja in prilagaja novim trendom.
V nadaljevanju opisujemo tri glavne značilnosti modernega zunanjega oglaševanja.
KREPI
- Z usmerjanjem potrošnikov na prodajna mesta za lokalne, regionalne in nacionalne oglaševalce.
- S širjenjem dosega in frekvence drugih medijev ter povečevanjem učinkovitosti z eno od najnižjih cen na tisoč kontaktov in najvišjim količnikom ROI (Return on Investment) izmed vseh komunikacijskih kanalov.
- Z usmerjanjem potrošnikov v spletno in mobilno iskanje ter na družbene medije in z ustvarjanjem nadvse pomembnega učinka »od ust do ust« ter viralnega trženja.
POVEZUJE
- Z doseganjem vse bolj mobilnih potrošnikov, ne glede na to, kam se vozijo, kje delajo, nakupujejo, kam potujejo in kje preživljajo prosti čas.
- S ciljanjem na potrošnike, ki so v bližini prodajnih mest in natančnim umeščanjem sporočil glede na to kje, kdaj in kako jih publika želi prejeti.
- Z ustvarjanjem dragocenega dvosmernega komunikaciranja s pomočjo novih tehnologij, ki spodbujajo potrošnike, da komunicirajo z znamkami kot še nikoli doslej.
NAVDIHUJE
- Z ustvarjanjem privlačnih in inovativnih oglasnih sporočil, ki jih je nemogoče prezreti.
- Z izrabljanjem preprostosti, humorja, presenečenja in odličnega vizualnega pripovedovanja, ki imajo kar največji kreativni učinek.
- S širitvijo meja mogočega in postavljanjem novih standardov v oglaševanju z izvirnimi ter nepozabnimi kampanjami.