Predstavitev žirije Outstanding 2015

Žirija tekmovanja Outstanding 2015 

Mitja TUŠKEJ, parter in marketinški strateg agencije Formitas

Borec agencije Formitas že 23 let. In direktor medijske agencije Direct Media tretje leto. Mojster opazovanja znamk. Zaljubljenec v trende, ne glede na to ali so podloženi s preteklostjo ali pa izhajajo iz sedanjosti in prihodnost napovedujejo. Moto: 'Znamka nima objektivnega obstoja, znamka je zbir percepcij, ki jih v glavah nosijo potrošniki.'

Moto, ki govori o percepciji znamke izhaja iz njegove dolgoletne 'obsedenosti' s študijem različnih dejstev, ki povzročajo, da je neka znamka uspešna že desetletja, druga, ki je nekoč bila uspešna pa je v nekem obdobju preprosto pregorela. Del odgovorov je našel v stalnem in poglobljenem proučevanju znamk in njihovih uporabnikov s pomočjo podatkov raziskave TGI, del pa s študijem percepcije jedrnih značilnosti znamk. Pri tem je prišel do zelo jasnih in navdušujočih ugotovitev, ki uporabo znamk močno povezujejo z njihovo percepcijsko vrednostjo. Še več odkril je, da je korelacija med uspešno prodajo izdelkov neke znamke in njeno percepcijo izjemno močna. Bolje je znamka v glavah potrošnikov 'zapisana' in bolj je osredotočena na to, kar v svoji biti je, bolj je uspešna. Te ugotovitve ga ves čas vodijo v nova razmišljanja in nova spoznanja – kot na primer ta, da močno povezuje uporabo znamk in medijev z življenjskim slogom potrošnikov. Oblikoval je 11 tipičnih življenjskih slogov, ki jih uporablja pri kreiranju komunikacijskih in medijskih strategij.

Nove koncepte znamčenja uspešno širi v regijo. Je sokreator programov v DM Akademiji, ki je oblika izobraževanja vseh zaposlenih v verigi Direct Media v regiji. Princip štiri dnevnih izobraževanj, kjer udeleženci aktivno prek delavniškega načina dela spoznavajo vlogo njegovih spoznanj in jo uvajajo v prakso, je dal fenomenalne rezultate. Njegove delavnice so vedno ocenjene z najvišjimi možnimi ocenami.

Ve, da odlično osredotočene komunikacije znamke dajo odlične rezultate. Verjame v moč zunanjega oglaševanja, kjer zagovarja »tri besede, pravi motiv in nujna kreativna uporaba medija, ki vključi ciljko«.

Ko mu vsakodnevni stres začne hromiti vratne mišice, se požene v svojo drugo strast, v gorsko kolesarjenje. Vsako leto prevozi okrog 1.500 kilometrov in se povzpne za kakšnih 22.000 metrov v višino. S svojima prijateljema si vzame vsako leto teden dni, ko zbežijo s kolesi v Francoske Alpe, na traso Transalpa med Nemčijo in Italijo, na Korziko ali kam drugam, kjer se lahko povzpneš nekam tja nad 2.000 metrov nad morjem.

  •  


POVEZUJE

  • Z doseganjem vse bolj mobilnih potrošnikov, ne glede na to, kam se vozijo, kje delajo, nakupujejo, kam potujejo in kje preživljajo prosti čas.
  • S ciljanjem na potrošnike, ki so v bližini prodajnih mest in natančnim umeščanjem sporočil glede na to kje, kdaj in kako jih publika želi prejeti.
  • Z ustvarjanjem dragocenega dvosmernega komunikaciranja s pomočjo novih tehnologij, ki spodbujajo potrošnike, da komunicirajo z znamkami kot še nikoli doslej.

 


NAVDIHUJE

  • Z ustvarjanjem privlačnih in inovativnih oglasnih sporočil, ki jih je nemogoče prezreti.
  • Z izrabljanjem preprostosti, humorja, presenečenja in odličnega vizualnega pripovedovanja, ki imajo kar največji kreativni učinek.
  • S širitvijo meja mogočega in postavljanjem novih standardov v oglaševanju z izvirnimi ter nepozabnimi kampanjami.
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.