CITYLIGHT

V Ljubljani so Citylight mreže zaradi svojih značilnosti medij z najhitreje rastočim dosegom glede na čas oglaševanja, na nacionalnem nivoju pa predstavlja cenovno učinkovit medij za doseganje urbane populacije v večini mestnih občin. Dodaten argument v prid odločitvi za oglaševanje na Citylight oglasnih površinah je tudi nizka cena tiska plakatov in možnost uporabe inovativnih kreativnih ter interaktivnih rešitev.

Dimenzija: 118,5 x 175 cm

Cenik površin Koledar terminov

Prednosti oglaševanja na citylight mrežah

V urbanih centrih po Sloveniji, predvsem pa v Ljubljani, so fiksne mreže citylight plakatnih površin zasnovane tako, da enakomerno pokrijejo vse dele mesta, predvsem pa stroge centre. Citylight vitrine so večinoma integrirani del avtobusnih postajališč in zato z uporabo le teh lahko dosežemo težko dosegljivo mobilno mlajšo populacijo. Omejeno število mrež (v Ljubljani 6) zagotavlja, da istočasno ni preveč različnih motivov plakatov, kar omogoča izjemno frekvenco in predvsem zelo hitro rastoč doseg že v prvem tednu oglaševanja.

68,6%

Doseg mlade aktivne in mobilne populacije

V Ljubljani v enem tednu 180 citylight plakatov doseže 68,6%
ciljne skupine mladih (december, 15-24 vsi, n+5)

  • Regija
    SOV (share of voice)
    Št. plakatnih mest
  • Gorenjska
    8,48%
    190
  • Goriška
    2,84%
    64
  • Jugovzhodna Slovenija
    3,70%
    83
  • Obalno-kraška
    6,87%
    154
  • Osrednjeslovenska
    52,86%
    1184
  • Podravska
    17,05%
    382
  • Pomurska
    1,70%
    38
  • Savinjska
    6,47%
    145
6,87%
8,48%
2,84%
3,70%
17,05%
1,70%
6,47%
52,86%

POVPRAŠEVANJE

 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.