MERJENJE PRIKLICA PLAKATNIH KAMPANJ
- redno merimo priklic vseh pri nas naročenih kampanj z vsaj 200 plakatnimi površinami z nacionalnim dosegom
- merjenje za nas opravlja raziskovalna hiša Mediana
- tedensko merjenje (vsak petek – največ 6 plakatov v istem merjenju)
- N=300+, starost 15-64, populacija je po spolu, starosti in regiji reprezentativna za Slovenijo
- poleg priklica (koliko anketirancev je plakat videlo), simuliramo tudi podprti priklic tako, da najprej pokažemo plakat brez vizualnih razpoznavnih elementov in izmerimo prepoznavnost blagovne znamke oz. oglaševalca na podlagi vizualne identitete
- anketi smo pridružili tudi 5 vprašanj, na katere anketiranci odgovarjajo subjektivno (všečnost, jasnost in razumljivost sporočila, privlačnost, usmerjanje potrošnika, da poišče dodatne informacije o izdelku oz. storitvi, nakupne odločitve)
- rezultate teh vprašanj primerjamo s povprečjem odgovorov vseh izvedenih merjenj, kar omogoča indeksacijo nad ali podpovprečnih rezultatov - poročilu priložimo tudi podatke o demografiji (spol, starost, regija, prihodki)