Analiza uporabnikov zunanjega oglaševanja

Raziskovalna hiša IPSOS je pripravila poglobljeno analizo potrošnikov, ki opazijo oglase na medijih zunanjega oglaševanja. Podatki dokazujejo, da zunanje oglaševanje doseže predvsem težko dosegljivo mlajšo, aktivno in mobilno populacijo. Poglejte si celotno poročilo.  

87 %

tistih, ki opazijo plakate, redno obiskuje restavracije

 

68 %

vprašanih je v prejšnjem mesecu opazilo oglase na zunanjih medijih

 

40%

gledalcev televizije najprej opazi oglas na zunanjih medijih

 

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Več informacij najdete v Politiki o piškotkih.

Potrebni piškotki zagotavljajo bistveno funkcionalnost. Spletna stran brez piškotkov ne more pravilno delovati in jih lahko izključite le s spreminjanjem nastavitev brskalnika.

Analitični piškotki nam pomagajo izboljšati našo spletno stran z zbiranjem in poročanjem podatkov o njeni uporabi.

Uporabljamo tržne piškotke za izboljšanje ustreznosti oglaševalskih akcij, ki jih prejemate.

Shrani nastavitve