Analiza uporabnikov zunanjega oglaševanja

Raziskovalna hiša IPSOS je pripravila poglobljeno analizo potrošnikov, ki opazijo oglase na medijih zunanjega oglaševanja. Podatki dokazujejo, da zunanje oglaševanje doseže predvsem težko dosegljivo mlajšo, aktivno in mobilno populacijo. Poglejte si celotno poročilo.  

87 %

tistih, ki opazijo plakate, redno obiskuje restavracije

 

68 %

vprašanih je v prejšnjem mesecu opazilo oglase na zunanjih medijih

 

40%

gledalcev televizije najprej opazi oglas na zunanjih medijih

 

STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.