Europlakat finalist nagrad za poslovno odličnost Republike Slovenije za leto 2016

22.03.2017

Slovesna podelitev priznanj PRSPO 2016 V Kongresnem centru Brdu je v sredo, 21. marca 2017 potekala slovesna podelitev priznanj RS za poslovno odličnost (PRSPO) za leto 2016. Priznanje Republike Slovenije za poslovno odličnost (v nadaljevanju PRSPO) predstavlja najvišje državno nagrado za dosežke na področju kakovosti poslovanja, kot rezultata razvoja znanja in inovativnosti. Podeljuje se na podlagi merila in metodologije, ki je vzpostavljena po vzoru evropske nagrade za odličnost iz Bruslja, enako kot v ostalih državah evropske unije. Vladni program priznanja Republike Slovenije za poslovno odličnost se skladno z zakonom izvaja od leta 1998 in spodbuja podjetja k doseganju globalne konkurenčnosti, javnim inštitucijam pa nudi orodje za izboljšanje učinkovitosti poslovanja. Slavnostni govornik na slovesnosti je bil predsednik Republike Slovenije g. Borut Pahor, ki je med drugim povedal, da je globalni trg po gospodarski krizi, ko se ponovno odpira in cveti neizprosen, zato je potrebno za uspeh ponuditi mnogo več, kot pred leti. Imeti je treba jasno vizijo, postavljeno jasno strategijo ter jasne merljive cilje. Zato je sedaj čas, da tudi s pomočjo preizkušenega evropskega modela EFQM preobrazimo naša podjetja, se osredotočimo na njihovo rast in dobiček ter uporabljamo denarni tok in se tako izognemo ponovitvi napak izpred krize. Ključno vodilo pri tem pa nam mora vsem biti sodelovanje, vzpostavljanje zaupanja in izmenjave dobrih praks.

II. V kategoriji organizacij z 250 in manj zaposlenimi na področju zasebnega sektorja:

-        SKUPINA EUROPLAKAT, Ljubljana

  • Posredovanje oglaševalskega prostora

 

SKUPINA EUROPLAKAT, Ljubljana je vodilni ponudnik zunanjega oglaševanja v Sloveniji. Osnovna dejavnost podjetja je trženje oglasnega prostora. Europlakat je osredotočen na ponudbo oglaševalskih kapacitet v mestih, prisoten pa je po vsej Sloveniji. Zagotavlja nacionalno pokritost in hkrati omogoča ciljno komuniciranje na lokalnem nivoju. Ključna prednost medijev zunanjega oglaševanja je, da so ves čas na ogled. Ostale medije lahko odložimo ali ugasnemo, zunanjemu oglaševanju pa se ne moremo izogniti. To Europlakatu nalaga odgovornost do javnega prostora in javnosti.

Europlakat je član največjega ponudnika zunanjega oglaševanja na svetu, Skupine JCDecaux, ki je hkrati tudi vodilno podjetje v panogi na področju inovacij.

 Diplomo je prevzel direktor, g. Marko Kolbl.

STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.